Mangrove neemt internetbureau DLMA over

14 SEPTEMBER 2010, ROTTERDAM
Samenvatting
Full service internetbureau Mangrove zet weer een nieuwe stap op haar groeipad. Met ingang van 1 september 2010 neemt Mangrove het internetbureau DLMA over. Mangrove is er van overtuigd samen stukken sterker te zijn. DLMA met haar focus op resultaatgerichte internetstrategieën en Mangrove als ijzersterke ontwikkelaar van creatieve websites, online campagnes en (mobiele) applicaties.

Ruben Kruit, een van de oprichters van DLMA, gaat aan de slag bij Mangrove als adviseur online strategie. De overige DLMA-collega's worden binnen Mangrove ingezet. “Vanuit een toporganisatie als Mangrove kunnen we met onze kennis en know-how simpelweg meer klanten bedienen. Wij geloven in de strategie die zij hebben uitgestippeld en sluiten ons daar graag bij aan”.

Krachten bundelen
Binnen de top 10 internetbureaus blijft Mangrove met 40 werknemers een middelgroot bureau, maar met deze uitbreiding heeft het bedrijf meer slagkracht dan ooit tevoren. Mangrove-partner Oscar van Veen: “In het verleden hebben we al een aantal keer nieuwe teams op succesvolle wijze geïntegreerd. Daarom is iedereen ook zo enthousiast over de nieuwe situatie. Mangrove is klaar voor verdere groei. We sluiten dan ook niet uit, dat we een overname als deze in de toekomst nog eens doen.”

Over DLMA
Internetbureau DLMA is in 1992 opgericht door Ruben Kruit en Arno Vis. Oorspronkelijk hield het bedrijf zich bezig met grafisch ontwerp en drukwerkverzorging. Vanaf 1996 verschoof de focus volledig naar internet en de ontwikkeling van online strategieën. Samen waren de heren ook aandeelhouder van hostingconcept Openprovider. Nu Kruit verder gaat binnen Mangrove, focust Vis zich nu op het uitbreiden en leiden van Openprovider.

Over Mangrove
Mangrove is een full service internetbureau dat sinds 1997 online succesformules verzorgt. Met zo’n 40 creatieve en technische professionals maken zij al heel wat jaren geslaagde online producties. Zij bedienen een groot aantal opdrachtgevers in het midden- en grootbedrijf, overheden en consumentenmerken. Zo waren zij onder andere verantwoordelijk voor de prijswinnende website www.rotterdam.nl en ontwikkelden zij de website www.bovag.nl. Andere aansprekende opdrachtgevers zijn o.a.: TNT Post, PvdA, Stayokay, Valvoline, MKB Nederland.

Informatie
Voor meer informatie of vragen kunt u contact opnemen met Ruben Kruit of Oscar van Veen bij Mangrove. Tel. 010-2125101 of info@mangrove.nl

Citaten
"Vanuit een toporganisatie als Mangrove kunnen we met onze kennis en know-how simpelweg meer klanten bedienen. Wij geloven in de strategie die zij hebben uitgestippeld en sluiten ons daar graag bij aan." Ruben Kruit
"In het verleden hebben we al een aantal keer nieuwe teams op succesvolle wijze geïntegreerd. Daarom is iedereen ook zo enthousiast over de nieuwe situatie. Mangrove is klaar voor verdere groei. We sluiten dan ook niet uit, dat we een overname als deze in de toekomst nog eens doen." Oscar van Veen
  • Default avatar2

Roel Schiefelbusch

Managing Partner
Over Mangrove

We design and develop apps, responsive websites and online platforms. With a clear goal: creating the best user-experience.